Skládací korkový obal na brýle - Kosočtverce


229 Kč

Kvalitní a levný produkt Skládací korkový obal na brýle - Kosočtverce u nás najdete téměř zadarmo za 229 Kč.

Skládací korkový obal, vhodný na dioptrické i sluneční brýle.   Bezpečně ochrání Vaše brýle proti poškození a nečistotám, a pokud jej právě nepoužíváte, ve složeném stavu zabere minimum místa.   Korek je eco-friendly, voděodolný, lehký ale přesto pevný.   Rozměry: 16 x 7 x 6 cm    Balení obsahuje jeden skládací korkový obal na brýle.   Ano, opravdu je to z korku Korek zná asi každý z nás. Většina lidí si představí korkovou zátku v láhvi vína nebo podlahu, ale z korku se dělá daleko více věcí. Korek má totiž skvělé izolační vlastnosti, je voděodolný, lehký ale přesto pevný a navíc také elegantní materiál.   Něco málo o korku Korek se získává odřezáním kůry dubu korkového, který roste v alejích převážně na jihu Portugalska. Je to dokonce jejich národní strom. O každý takový strom na území Portugalska se musí pečovat podle přísných pravidel, ani uschlý strom nemůžete bez povolení pokácet. Existují dva druhy korkového dubu, jeden získává postupně se stářím lepší a lepší kůru a druhý má kvalitu kůry stále stejnou. Tomu druhému typu se říká takzvaně panenská kůra a nepoužívá se na výrobu produktů.   V roce 1870 byla založena v Portugalsku firma Amorim. Ta začala sázet tyto stromy ve velkém a zpracovávat kůru pro různé účely. Vše začalo zátkami do vín, ale každý rok firma investuje miliony do výzkumu a vývoje. Díky tomu se dostal korek dokonce i na Mars. Díky velké odolnosti vůči teplotě se používá na špičku raketoplánů. Jsme hrdí, že tento produkt je držitelem certifikátu PETA - Approved Vegan. Co je to PETA? Organizace bojující za práva zvířat a propagující veganství. Snaží se změnit podmínky pro zacházení se zvířaty, zaměřuje se hlavně na 4 oblasti: Chov a továrny - chov za účelem zpracování masa a místa, kde se maso zpracovává Laboratoře - testování kosmetiky, léků. Oděvní průmysl - obchod s kožešinou a její získávání Zábavní průmysl - cirkusy Díky různým protestům a kampaním přestala spousta oděvních značek používat kožešinu (Polo Ralph Lauren, Armani. ). Kosmetické firmy jako třeba Avon a Mary Kay zase přestaly testovat produkty na zvířatech. Tyto kampaně mají velký úspěch i díky celebritám z celého světa, patří k nim například: Paul McCartney, Pink, Joaquin Phoenix, Pamela Anderson, Ellen DeGeneres a další. Jednoduše řečeno, tento certifikát zaručuje, že produkt neobsahuje žádné živočišné složky, a že nebyl na zvířatech testován.